На дальніх трасах водії часто змушені працювати парами - з напарником-дублером[1]. Для відпочинку водія кабіна, як правило, має житловий відсік обладнаний ліжком. Великі американські «траки» часто мають позаду кабіни цілу кімнату - так званий «альков».
Історично ця професія та її субкультура розвинулася в таких країнах як США, Канада, Австралія; потім поширилася на Європу і інший світ. В таких країнах, як наприклад Болівія, Непал, Індія, Пакистан, Афганістан — ця професія пов'язана з високим ризиком для життя з огляду на технічний стан автомобілів та низьку якість високогірних доріг і відповідно великою кількістю падіння вантажівок у прірви з летальним результатом для водіїв. У північній Канаді та на Алясці водіям доводиться працювати в екстремальних умовах полярної ночі, техніка зазнає випробування екстремально низьких температур. Взимку водії використовують «льодові шляхи» — замерзлі русла річок та озер (англ. ice road, рос. зимник). Навесні, під час відлиги, коли лід тоншає, ці шляхи стають небезпечними. Багато техніки гине на подібних «зимниках», прокладених по замерзлих болотах та тундрі в російському
Комментариев нет:
Отправить комментарий